Piwo

Awatar użytkownika
Ammon
Administrator

Piwo

Postautor: Ammon » 11 lut 2015, 0:24

Obrazek

Picie piwa, czynność do niedawna dość banalna, zostało poddane procesowi szczególnej problematyzacji. Pojawiło się od groma małych browarów, stylów piwnych i ekspertów rozpisujących się o mokrym kartonie, estrach i wyższości leżakowania w beczkach po burbonie. Temat zakładam, bo nie ukrywam, że piwo lubię, więc można się wymienić doświadczeniami w tej arcyciekawej dziedzinie.
Istnieją na ziemi rzeczywiście bardzo piękne widoki; ale ze sztafażem wszędzie jest kiepsko, dlatego nie należy się przy nich zatrzymywać.

Schopenhauer

Awatar użytkownika
nihil reich
Optymista

Re: Piwo

Postautor: nihil reich » 11 lut 2015, 18:20

Nie znam się na piwach w ogóle i nie umiem się nad ich walorami rozwodzić, ale bardzo lubię Lwówki, zwłaszcza Jankesa, oraz piwa Fortuna (Czarne i Miodowe Ciemne najbardziej, Śliwkowa i Wiśniowa trochę mniej). Również wszystkie AIPA, APA, IPA itp. mi smakują, ale trochę za mało ich piłem, by wyrobić sobie jakieś konkretne preferencje.
They give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more.

seahorse
Rozczarowany
Kontaktowanie:

Postautor: seahorse » 11 lut 2015, 18:52